شبکه کتابخوانان حرفه ای
کتابخانه عمومی مهدی موعود

شبكه كتابخوانان حرفه اي كشور با هدف ارتقاء مطالعه مفيد از آبان ماه سال گذشته فعاليت خود را شروع كرده است. اين شبكه، اولين شبكه كتابخواني در سطح كشور است.

به طور میانگین هر 15 روز یکبار در مسابقه های کتابخوانی شرکت نمائید. کتاب های مورد علاقه خود را به دیگران معرفی و در مورد آن بحث و گفتگو کنید.در مورد آنچه که خوانده اید یا می خواهید بخوانید با دیگران مشورت و تبادل نظر کنید. از کتاب های برتر و پرمخاطب اطلاع پیدا کنید.از بانک کتاب با بیش از 500 هزار عنوان استفاده نمائید.اطلاعات و اخبار کتاب و کتاب خوانی را کسب کنید. مسابقه ها به دو دسته کتابخوانی و چکیده نویسی تقسیم می شوندکه از طریق سایت و ارسال ایمیل اطلاع رسانی می گردند. ( برای دریافت فرم مسابقات به کتابخانه های عمومی مراجعه نمایید.)

در اين راستا كتابداران كليه كتابخانه هاي عمومي در سراسر کشور آماده ارائه راهنمايي و مشاوره به عموم مردم هستند. مردم مي توانند با مراجعه به نزديكترين كتابخانه عمومي محل خود راهنمايي هاي لازم را از كتابدار بخواهند.

هم اکنون عضو شبکه کتابخوانان حرفه ای ایران شویم . از کلیه اعضا محترم کتابخانه عمومی  دعوت می کنیم که در این سایت عضو شده و از امکانات این سایت استفاده نمایند




ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:, :: 11:45 :: توسط : ابراهیمی

درباره وبلاگ
کتابخانه عمومی مهدی موعود"عج"دیزیچه آدرس:مبارکه-دیزیچه-جنب مسجد جامع شماره تماس:52454686 مسئول:خانم ابراهیمی کتابدار:خانم بهرامی
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتابخانه مهدی موعود"عج"دیزی







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 566
بازدید کل : 23406
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1